من عاشق مد هستم من عاشق مد هستم .

من عاشق مد هستم

5 بار A $ AP راكي را كنار گذاشته او مربوط به خياطي Bromance با RAF سيمونز

سيمونز راف هيچ كس بهتر لمس A $ AP راكي است. او مي گويد كه در يك آهنگ جديد به نام بعد از يكي از طراحان مد محترم ترين در بازي رپ (اگر در لباس هاي مردانه احترام نمي شود) است. با عنوان "RAF،" آهنگ امروز منتشر شد و همچنين ويژگي هاي فرانك اقيانوس، از Lil يوزي سبزه، Quavo و Playboi Carti. زير ضربه هاي راكي "را مد Killa و" از پشت در سال 2013، آن را به عنوان جاي تعجب نيست كه ترانه سرا به شدت در لباس پوشيدن مي قصيده به سيمونز ارسال مي آيد. مي گويند كه او از طرفداران طراح بلژيكي است است كتمان حقيقت وسواس است بيشتر شبيه به آن. وقتي راكي سيمونس، كسي كه نام برده شد يكي از 100 فرد بانفوذ زمان از 2017 مصاحبه، او از سيمونز به عنوان يك آيكون سبك صحبت كرد: "هنگامي كه شما ذهن خود را بسته بندي در اطراف اين مفهوم است كه او به آينده مد و طراحي در 1990s و اوايل نوشت 2000s به، پس شما نيز خواهيد فهميد كه چرا راف بزرگترين تا كنون انجام آن است. "

به نظر مي رسد كه احساس متقابل است. سيمونز در طول چهار يا پنج سال گذشته تبديل شده است دوستان نزديك با راكي، اخيرا پانسمان او را در كالوين كلين براي مت جشن در اوايل اين ماه. آن لحظه و بيشتر از راكي تاب نام لباس مردانه او را دوست دارد بهترين در نمايش اسلايد، بالا مشاهده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۳:۰۳ توسط:lily موضوع:

بهترين مت جشن و سرور به پس از حزب تغييرات سريع

براي همه از زمان و تلاش كه مي رود به پيدا كردن نهايي لباس مت گالا، هنوز چيزي براي پس از حزب تغيير سريع گفت وجود دارد. لباس هاي متعدد ممكن است در سراسر به عنوان بالا به تعمير و نگهداري در هر شب ديگر مي آيند، اما اين مراسم اسكار از مد است. و با توجه به اين سال را به حجاب Comme des Garcons فروش الهام گرفته، آن را احساس همه مناسب تر به لغزش به چيزي راحت تر يك بار فرش قرمز تا نورد شد.
را، براي مثال، ريحانا، كه يكي از معدود مهمان به طور كامل در آغوش موضوع بود، خارج آراسته در يك نگاه معماري كشيده باند ترويج Kawakubo است. (ما در واقع تحت تاثير قرار او آن را تمام راه را از طريق شام عينك است.) هنگامي كه آن زمان آمد به پرتاب او هم زدن پس از ملاقات توپ ستاره هاي نوك در 1 بلوط، او را به يك زيرپيراهن از پرادا با قلم و دفترچه يادداشت از Marabou تر و تميز و تاب صندل تضعيف براي مطابقت. كتي پري يك يادداشت مشابه در آوانگارد مزون Margiela ARTISANAL با يك روسري محجبه رسيد. پس از پايين آوردن خانه با يك عملكرد در داخل معبد Dendur، پري ميزباني خود را خود پس از حزب در بوم اتاق بوم در كمربند بند جوراب-زرق و برق بهمراه رگه و ران اوج، همراه با يك پولك دوزي اوليانا Sergeenko كت لباس بلند و گشاد است كه وعده داده به درخشش تا سحر.
كندال جنر، از سوي ديگر، براي هر دو بخش هايي از شب رفت مسير اصلي لباس زير زنانه است. پس از تبديل سر در يك لباس لغزش لا پرلا كه به تخيل بسيار، بسيار كمي باقي مانده، او را به يك ثبت اختراع در چرم دانيل Guizio دامن با روشن تا به وجود شكاف و يك كاپشن زرد روشن كه به اندازه كافي محض به فاش هماهنگي بود بالا سينه بند در زير. پالت رنگ اوليه را از جليقه Carhartt دوست پسر شايعه A $ AP راكي و شلوار گوچي، كه او به جاي خود كالوين كلين كت و شلوار، اثبات اين كه مردان نيز مي تواند از يك دست لباس به نفع عينك ايفا كرده است.
بلا حديد نيز به سبك مقدر او گير كرده وقتي كه او به دنبال او كننده Catsuit الكساندر وانگ با زنجيره اي لباس مخزن منجوق دوزي، اضافه كردن يك شلاق زدن در معرض و پاستا استراتژيك كه در آن مورد نياز است. بيشترين چاپي تحول از همه، هر چند، آمد حسن نيت ارائه ميدهد پريانكا چوپرا، كه رالف لورن trenchcoat برجسته يك قطار انفصال خفا، اجازه مي دهد بازيگر به نوبه خود شبح گسترده به يك minidress.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۳:۵۳ توسط:lily موضوع:

كيم كارداشيان غرب مي رود گوزن در يك لباس لغزش به مت گالا

پس از هياهوي بسيار، كيم كارداشيان غرب نشان داد تا انفرادي به 2017 مت گالا در يك لباس لغزش جاي تعجب رام و كارآمد است. طراحي شده توسط ويويان وست وود، تعداد خارج از شانه تضاد كامل با زنانه گل چاپ گيونچي، قديمي هاليوود لانوين، اثيري روبرتو كاوالي طراحي لباس، و مربوط به اينده Balmain كه او در سال هاي گذشته خودرويي بود. اين قطعه مي تواند در نظر گرفته شده كارآفرين ترين آوانگارد در عين حال، با توجه به رويكرد شگفت آور ساده آن به عصر.
در اينجا، كارداشيان غرب اجتناب معمول تر است، بيشتر انتخاب-يك تغيير طراوت او، او شده است كه تعويض كردن سبك او اين سال است. قطعه ژرژت ابريشم برجسته لهجه تعظيم اغراق آميز، ازدواج با سهولت و بدون زحمت از پرنعمت او جان گاليانو در مراسم MTV VMA را با لهستاني از لباس وست وود نامتقارن و corseted كه او به رم گرفت. و با كارداشيان غرب به طور مداوم به نگه داشتن طرفداران حدس زدن، هيچ شكي او پس از حزب نگاه به ارزش نگه داشتن تا با خواهد بود، نيز وجود دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۹:۱۶ توسط:lily موضوع: