من عاشق مد هستم من عاشق مد هستم .

من عاشق مد هستم

به عنوان Balenciaga به گذشته نگر باز در V لندن & A، طراحان اداي احترام به يك قرن از نفوذ خود

ميراث كريستوبال Balenciaga به در غير قابل انكار. وگ آن در سال 1962 خلاصه تا بهترين: "تقريبا از روز اول او سالن او در سال 1937 راه اندازي شد، او به عنوان رهبر بزرگ در مد تحسين؛ چه Balenciaga به امروز مي كند، طراحان ديگر فردا يا سال آينده، كه در آن زمان او را در نقل مكان كرد دوباره انجام دهد. " "قطعات خود را اساسي در تاريخ از Balenciaga، بلكه در تاريخ مد آنها نشانگر كليدي، همين دليل است كه وگ آنها در آن زمان برجسته مي گويد:" دمنه Gvasalia از 1967 ايروينگ پن تصوير Veruschka در يك شكوه cocooned شده تافته ابريشمي سياه و سفيد چو (كلم). فردا باز كردن، ويكتوريا و آلبرت موزه گذشته نگر، "Balenciaga به: شكل گيري مد،" ويترين شباهت-و نفيس درخشان تكامل-يكي از مردان بزرگ و نبوغ خلاق جديد خانه مد خود را، Gvasalia، همراه با مجموعه اي متنوع از نام معاصر به نمايش گذاشته همچنين. صحنه در سراسر دو سطح از موزه لندن، طبقه پايين تر اين نمايشگاه را با تمركز بر پس زمينه، گارگاه، و تكنيك هاي ساخت و ساز خود، در حالي كه يكي از بالا به نظر مي رسد در ميراث او موضوعي، با كريستوبال Balenciaga به كت و شلوار 1951 دامن پشم، نمايش داده در كنار يك Gvasalia دمنه براي شروع كت و شلوار Balenciaga به از مجموعه پاييز 2016 است.
"من هميشه در كريستوبال Balenciaga به براي الهام است. من را از طريق هر كتاب را در كتابخانه [مركزي] سنت مارتينز صد بار شده. آن را هميشه براي اولين بار نظر من تحقيق، "مولي گودارد وگ گفت، نشان دادن كه نفوذ خود يكپارچه حركت مي كند از لباس ها را براي اجرايي جهت (كه Gvasalia طراحي پاييز '16 كت و شلوار) به زيباترين frocks حزب. (A شيريني پارچه توري ابريشمي نازك مخصوص روسري ولباس زنانه آبي طناب بند شكل از اولين مجموعه گودارد بر روي صفحه نمايش.) "من عاشق ديدن اينكه چگونه بدن است برجسته و برجسته با استفاده از حجم به جاي سايه بدن آگاه،" او اضافه شده است.
چشم دقيق از اردم Moralioglu-در نمايشنامه پيچيده خود را در توري و مرز هل دادن به نمايش گذاشت به صنايع نيز توسط Balenciaga به مطلع شده است. در سلين، در عين حال، قمر فيلو سهام پيگيري كريستوبال از كمال، همراه با خود كاستند و پشت، كمتر است، بيشتر به تسلط. فلسفه-طراحي، ستون باسك الهام گرفته از تيلدا سوينتون عينك به 2012 جوايز بافتا در «شكل دهي مد." درام بالا يا مينيماليسم پيچيده، ميراث استاد اسپانيا عميق است و نمايشنامه در، احساس نوآورانه و مربوط به حال حاضر است. طراحان معاصر، از جمله Gvasalia، به وگ در مورد نفوذ پايدار خود صحبت كرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۳۵:۲۸ توسط:lily موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :