من عاشق مد هستم من عاشق مد هستم .

من عاشق مد هستم

اين لباس زير زنانه نام تجاري تركيه است يك موفقيت در همه جا به جز در تركيه

تركيه اخيرا تا در رادار صنعت مد رو پنچر اين هفته مد پاريس گذشته، ناتاليا ووديانوا در يك لباس چرم قرمز توسط طراح تركي و LVMH نامزد جايزه دليره Findikoglu پا. و هفته گذشته استانبول از بهترين طراحي هاي تركيه در هفته مد خود را جشن گرفتند.

يكي از مارك هاي بين المللي بهترين و شناخته شده در شهرستان برچسب لباس زير زنانه ديگري است. ايجاد شده توسط الا اين Onur در سال 2008، ديگر يك نام براي خود با سبك هاي لباس زير زنانه پوشيدني خود را ساخته شده است، ارائه تا bodysuits بند دار و تاپ محصول قلاب دوزي كه در روند اتاق خواب به خيابان مورد علاقه بلا حديد و كندال جنر سرمايه گذاري.

اگرچه برچسب در حال شكوفايي است در خارج از كشور، به فروش مي رسد از طريق سايت زير زنانه تجارت الكترونيك Journelle و همچنين در فروشگاههاي چندقسمتي، يكي خواهد بود سخت تحت فشار براي پيدا كردن قطعه بند دار در تركيه بومي ديگري است. با توجه به اين Onur، روند پايه هاي بالا به عنوان گسترده آن را به عنوان در غرب است. تفاوت هاي فرهنگي توضيح دهد كه چرا كه ممكن است در مورد. زنان اين Onur مي گويد: "در حالي كه ازدواج و يا براي مناسبت هاي لباس عروس و ويژه اما آن را در روال روزمره خود را نمي پوشيدن لباس زير زنانه."

با وجود اين، تركيه است كه به خوبي شناخته شده براي صادرات لوازم جانبي لباس زير زنانه، است كه در ابتدا چگونه به Onur شروع خود را در صنعت كردم: خانواده او فرار يك كسب و كار كه توليد تسمه، قلاب، و سيم، پستان بند. "من تو را ديدم يك مزيت بود كه يك طراح لباس زير زنانه تنها از تركيه وجود دارد نيست، اگر چه آن را تا به حال تمام منابع و تمامي توليد وجود دارد كه براي همه برچسب بزرگ خصوصي انجام شد، مي گويد:" اين Onur.

در حالي كه مراحل به تقويت صنعت لباس زير زنانه در تركيه، گرفته شده است مانند "خوشه لباس زير زنانه،" اين كشور يك گروه از مارك هاي توسط دولت تركيه حمايت براي ترويج بخش، كسب و كار لباس زير زنانه داراي يك راه طولاني براي رفتن وجود دارد. همانطور كه براي ديگري، اين برچسب فروشگاه آجر و ملات در استانبول ندارد و ترجيح مي دهد فروش آنلاين به مشتريان خود، بسياري از آنها در ايالات متحده است.

اما اين Onur اشاره مي كند كه مصرف كنندگان تركيه در حال تبديل شدن بيشتر علاقه مند به حمايت از كوچكتر، برچسب محلي، چيزي است كه در نهايت ممكن است كمك به او براي توسعه ديگري در كشور خود. اين Onur مي گويد از نگرش تركيه در قبال مد وطني "اين هميشه در مورد گرفتن كه نام تجاري غربي، كه با نام تجاري اروپا، و آن را در مورد حمايت است كه نام تجاري كوچك تركي نيست، بود." "اما من فكر مي كنم در حال حاضر مردم درك است كه ما بايد آن علامت هاي تجاري كوچك است كه انجام كارهاي بزرگ در بازار جهاني است."


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۷:۵۳ توسط:lily موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :