من عاشق مد هستم من عاشق مد هستم .

من عاشق مد هستم

سيندي كرافورد و فرودگاه بين المللي كابل گربر رسما زن و شوهر قدرت مادران و دختران

كساني كه بدانم اگر ژن سوپر است در واقع نياز ارثي را نگاه نكنيد از سيندي كرافورد و دختر، فرودگاه بين المللي كابل گربر. جفت ارز به نظر مي رسد براي به اشتراك گذاشتن همه چيز اين روزها. خال خال در يك رشته از وقايع با هم در اواخر سال گذشته، آنها گام مشهور خود را در ماه كامل آخرين ضربه، اثبات مي شود يكي از تم و در مرحله نيويورك هفته مد. اقدام به عنوان يك فويل بسيار براي يكي ديگر سبك امضا، آنها يك زيبايي شناسي برنده است كه يك بخش كلاسيك، يك بخش آرماني، دو بخش بهتر با هم است تسلط.
براي كرافورد، همه چيز در مورد بازي به نقاط قوت خود را با يك صف برنده از كالاهاي اساسي زيبايي است كه برگشتن به سوپر او ناوداني روز-الماس، blowouts چهره فريم، گردنبند بيانيه منحصر به فرد. به جاي به سادگي زير را در footsteps مادر او را، گربر جعل است خود مسير آزمايش با خار تا ابرو، آويز گردن شلوار مخمل كبريتي، و ثروت از تغييرات مو ظريف. به تملق گفتن ساختار بمب استخوان آنها، با اين حال، آنها را به يك مس صرف، تن بر روي تن پالت آرايش يكسان فرو برد. همان را مي توان از برجسته سبزه خود را، كه به خورشيد خيس مادر و دختر تعطيلات و به طور بالقوه، يك نابغه در-خانواده نقاش صحبت كرد.
هماهنگ در همگام سازي زيبايي شناسي همواره يك محصول جانبي از روابط هاليوود بلند مدت و هميشگي جفت مشهور بوده است، اما براي كرافورد و گربر، بهترين همكار فرش قرمز يكي از شما از زمان تولد شناخته شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۹:۱۸ توسط:lily موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :