من عاشق مد هستم من عاشق مد هستم .

من عاشق مد هستم

نكاتي براي جوراب شلواري پلاس

اگر چه، بسياري از مردم در مورد چگونگي نگاه كردن به jumpsuits شك و ترديد دارند، به علاوه افراد عادي تمايل دارند بيشتر نگران باشند. اين به اين دليل است كه جوراب هاي آرايشي برخي از منحني ها را اغراق مي كنند و به اين ترتيب يك فرد را جذاب مي كند.
اگر شما يكي از افرادي است كه به اندازه كافي احساس راحتي مي كنند هنگام استفاده از لباس هاي شلوار، در اينجا راهنمايي هايي براي راهنمايي شما در مورد چگونگي استفاده از لباس هاي مناسب مي باشد.Michelle Keegan.. Michelle Keegan for Lipsy black jumpsuit with lace panels, and Zara silver strappy sandals..
شكل مهم است
براي زيبايي در لباس، صرف نظر از اندازه خود، بايد لباس هايي را كه منحني هاي خود را نوازش مي كنند بدون نياز به اضافه كردن عرض خود به مكان هاي اشتباه يا تأكيد بر لكه هايي كه ممكن است داشته باشيد، دنبال كنيد.
كارشناسان مي گويند كه اكثر jumpsuits تمايل به زنان با ساعت چهره شيشه اي. اين بدان معني است كه اگر شما اين رقم را داشته باشيد، بايد با استفاده از لباس هايي كه بر جنبه هاي مثبت بدن شما تأكيد دارند، از شكل خود استفاده كنيد.
اگر چه بسياري از لباس هاي مدرن به نظر مي رسد كه زنان با چهره فوق العاده آن را دوست داشته باشند، اين بدان معنا نيست كه شما مي توانيد به نظر مي رسد كه شما يك شكل ديگر مانند سيب، قاشق و يا شكل مخروطي.
براي اطمينان از اين كه لباس به نظر شما عالي است، شما بايد با طراح خود صحبت كنيد تا بتواند يك لباس را طراحي كند كه بر ويژگي هاي مثبت شما تأكيد داشته باشد.
مراقب پارچه ي لباس باشيد
در پيشنهاد به دنبال يك لباس كه به شما شكل كامل، شما بايد توجه به پارچه لباس است. توصيه مي شود كه لباس هايي را كه از تركيبات پارچه اي از اسپندكس استفاده مي شود استفاده كنيد. اين به اين دليل است كه اين لباس ها به راحتي كشش و حركت با بدن خود را به طوري كه ارائه يك نگاه براق و باريك.
از سوي ديگر اگر شما علاقه مند به پنهان كردن bulges و هر گونه نقص شكل، شما بايد براي پارچه هاي سفت مانند جين.
Accessorize
لوازم جانبي كه با لباس پوشيديد، تمايل زيادي به نگاه شما دارند. برخي از لوازم فوق العاده كه بايد استفاده كنيد، كمربندها و كفش هستند.
پوشيدن كمربند وسيع روي مفصل لب، نقش مهمي در پنهان كردن چربي در شكم كمر شما دارد تا شكل زنانه شما را نشان دهد. براي نتايج ايده آل، كمربندي كه استفاده مي كنيد بايد از رنگ هاي مشابه لباس شما باشد.
هنگامي كه به كفش مي آيد، بسيار توصيه مي شود كه پاشنه هاي بلند داشته باشيد. اين به اين دليل است كه اين كفش ها به شما اضافه مي كنند. پاشنه بلند همچنين يك اثر لاغري را به شما مي دهد.
ساير لوازم جانبي فوق العاده كه مي توانيد با لباس پوشيد عبارتند از ژاكت هاي كتان و كت هاي برش خورده.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۲:۳۹ توسط:lily موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :